مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-15پزشكي

واکنش ایمنی بدن نوزادان در برابر کرونا قویتر است


نتایج یک بررسی جدید در انگلیس نشان می دهد که بدن نوزادان در برابر بیماری کووید-19 واکنش ایمنی قوی تری نسبت به سایر گروه های سنی نشان می دهد.

- نتایج یک بررسی جدید در انگلیس نشان می دهد که بدن نوزادان در برابر بیماری کووید-19 واکنش ایمنی قوی تری نسبت به سایر گروه های سنی نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان انگلیسی در یک مطالعه نسبتا کوچک دریافتند که بدن نوزادان برای مقابله با کروناویروسِ عامل بیماری کووید-19، واکنش ایمنی قوی تری از بزرگسالان نشان می دهد.

در این بررسی، متخصصان سیستم ایمنی بدن چهار نوزاد زیر سه ماهه را که به بیماری کووید-19 مبتلا و بهبود پیدا کرده بودند مورد ارزیابی قرار داده و نتایج بدست آمده را با بزرگسالان بهبودیافته از این بیماری مقایسه کردند.

متخصصان انگلیسی دریافتند: بدن نوزادان در مقایسه با بزرگسالان، سطح بالاتری از آنتی بادی ها و سلول های ایمنی را تولید می کند که می تواند در برابر بیماری کووید-19 مصونیت بالایی ایجاد کند.

به گفته آنها، به همین دلیل است که به نظر می رسد نوزادان قادر به مقابله با بیماری کووید-19 در دوره ای از عمر خود هستند که انتظار می رود آسیب پذیرتر باشند.

محققان انگلیسی اظهار داشتند: با انجام یک مطالعه دقیق روی نوزادانی که به نسبت در برابر بیماری کووید-19مصون شده اند، توانستیم نشان دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایمنی بدن نوزادان در برابر کرونا قویتر است

واکنش ایمنی بدن نوزادان در برابر کرونا قویتر است