مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-15سياسي

آمادگی 60 هزار نفر عوامل اجرایی در آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات


معاون شیاسی استاندار آذربایجان غربی گفت: 60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون شیاسی استاندار آذربایجان غربی گفت: 60 هزار نفر عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در آذربایجان غربی بر عهده خواهند داشت.

  علی مصطفوی امروز سه شنبه 25 خرداد در جلسه شورای اداری استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و حداکثری گفت: تمام مراحل انتخابات در استان آذربایجان غربی بدون هیچ مشکلی اجرا شده و استان آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد ماه است.

رییس ستاد انتخابات استان، برای انتخابات پیش رو تعداد 2795 شعبه اخذ رأی در سطح آذربایجان غربی، پیش بینی شده است که از این تعداد 1210 شعبه شهری و 1585 شعبه روستایی است.

مصطفوی ادامه داد: تعداد 1527 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و تعداد 11 هزار و 119 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده اند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به شرایط ویژه انتخابات در سالجاری و شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: برای اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی، ناظران بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 60 هزار نفر عوامل اجرایی در آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات

آمادگی 60 هزار نفر عوامل اجرایی در آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات