مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-15اقتصادي

شناسایی 7 مزرعه استخراج رمز ارز در مشهد


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شناسایی و ضبط هفت مزرعه استخراج رمز ارز در نقاط مختلف شهرستان مشهد طی یک اقدام ضربتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: در پی برگزاری گشت مشترک بازرسان این سازمان به همراه کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد، از چهار واحد تولیدی صنعتی، یک واحد تولیدی بافندگی و دو منزل مسکونی بازرسی انجام شد.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این اقدام مشترک با هماهنگی قضایی جانشین دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 9 مشهد انجام شد و در پی این بازرسی ها، 119 دستگاه استخراج رمز ارز(ماینر) به ازرش تقریبی 37میلیارد ریال و همچنین تعداد 14 کارت گرافیک استخراج رمز ارز به ارزش تقریبی 560 میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: اموال کشف شده ضبط و به سازمان اموال تملیکی منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیاتی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی در مرکز استان وشهرستان ها اطلاع رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 7 مزرعه استخراج رمز ارز در مشهد

شناسایی 7 مزرعه استخراج رمز ارز در مشهد