مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-15سياسي

پشتیبانی ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر از ابراهیم رییسی


ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای از سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد حمایت کردند.

- ایسنا/بوشهر ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای از سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد حمایت کردند.

ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر در حمایت از آیت الله رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای اظهار کردند: اکنون که بار دیگر تعیین سرنوشت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گره خورده ملت شریف ایران نیز همچون دوره های گذشته با توجه به شرایط حساس داخلی و لزوم افزایش اقتدار بین المللی در این انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

در بیانیه ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر گفته شده است: اهل سنت استان بوشهر همگام با سایر قومیت ها و مذاهب دیگر نیز در راستای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر حضور در این انتخابات وظیفه شرعی خود می دانند و انتظار می رود بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه به رفاه عمومی ملت به ویژه اقشار مستضعف جامعه مبارزه جدی با فقر و فساد محرومیت زدایی استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان در هر نقطه از کشور مد نظر باشد.

در این بیانیه عنوان شده است: با توجه به نگاه ویژه آیت الله سید ابراهیم رییسی به همه قومیت ها و مذاهب کشورمان در ذیل قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر از ابراهیم رییسی

پشتیبانی ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان بوشهر از ابراهیم رییسی