مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-15سياسي

امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش نزد ایرانیان جایگاه ویژه ای دارند


ما مفتخریم که در گستره سرزمینی ایران اسلامی از دیر باز میزبان قدوم مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) بوده ایم.

- به نقل از کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، عبدالهادی فقهی زاده در مورد اهمیت و تأثیر برگزاری دهه کرامت در ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) گفت: بزرگداشت ائمه هدی (ع) بزرگداشت تقوا و معنویت است؛ حضرات معصومین (ع) در حقیقت مبلغان و مفسران سنت پیامبر اکرم (ص) بوده و سیره آنان، علم و بیرق هدایت در درازنای تاریخ است.

تمسک به سیره و معارف اهل بیت (ع) در حقیقت چنگ زدن به سنت رسول الله است چنانچه خداوند در آیه 80 سوره نساء می فرماید: مَنْ یُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ وَمَنْ تَوَلَّی فَمَا أَرْسَلْنَاکَ عَلَیْهِمْ حَفِیظًا (هر کس از پیامبر فرمان برد در حقیقت ‏خدا را فرمان برده و هر کس رویگردان شود ما تو را بر ایشان نگهبان نفرستاده ایم).

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برگزاری مناسبت های شایسته ای مانند دهه کرامت در حقیقت بزرگداشت آموزه های ائمه هدی (ع) به شمار می رود که ارتباط تنگاتنگی با مسلمانی و با تحقق معارف دینی در عرصه رفتار مسلمان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش نزد ایرانیان جایگاه ویژه ای دارند

امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش نزد ایرانیان جایگاه ویژه ای دارند