مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-15سياسي

جلیلی: طرح تحول سلامت پر از ایراد بود


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر میزان که بخش های مختلف وظیفه خود را نسبت به نظام سلامت انجام ندهند، بار آن به دوش کادر درمان خواهد بود، گفت: طرح تحول سلامت پر از ایراد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی امروز در دیدار با کادر درمان بیمارستان دولتی هفتم تیر شهر ری، اظهار داشت: مسئله سلامت فقط وظیفه وزارت بهداشت و درمان نیست و همه دستگاه ها باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

اگر سایر بخش ها نظیر وزارت راه، وزارت صنعت، آموزش و پرورش،صداوسیما و سایر دستگاه ها به وظیفه خود در نظام سلامت به درستی عمل نکنند، بار نظام سلامت بر دوش کادر درمان سنگینی خواهد کرد.

وی با اشاره به جلسات خود با مسئولان بخش بهداشت و درمان و سلامت در هشت سال گذشته، افزود: معتقدم که باید به بخش سلامت توجه ویژه ای شود.

نقش مهم رییس جمهور این است که سایر دستگاه ها را در زمینه انجام تکالیف خود نسبت به نظام سلامت بسیج کند تا همه سختی ها بر دوش کادر درمان نماند.

وی همچنین با تاکید بر نقش ویژه مراقبت های اولیه بهداشتی در نظام سلامت خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده یک طرح ضروری به منظور ارتقاء جایگاه پزشکان عمومی و ممانعت از افزایش فشار کاری بر کادر درمان بیمارستانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: طرح تحول سلامت پر از ایراد بود

جلیلی: طرح تحول سلامت پر از ایراد بود