مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15اقتصادي

تولید 45 درصد از تولیدات کشاورزی یزد با 4 درصد آب استان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با بیان این که 45 درصد تولیدات کشاورزی یزد با اختصاص تنها چهار درصد آب استان در قالب تولیدات دامپروی و گلخانه ای، - ایسنا/یزد رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با بیان این که 45 درصد تولیدات کشاورزی یزد با اختصاص تنها چهار درصد آب استان در قالب تولیدات دامپروی و گلخانه ای، تولید می شود، از پیگیری ایجاد سامانه صادراتی محصولات کشاورزی استان خبر داد.

سید ابوالفضل وکیلی امروز سه شنبه 25 خردادماه به مناسبت هفته جهادکشاورزی در نشست با خبرنگاران خوشبختانه علی رغم شرایط اقلیمی استان یزد و کمبود منابع آبی و محدودیت هایی که حتی در خاک داریم، در تولید بسیاری از محصولات رتبه های قابل توجهی در کشور داریم.

وی میزان تولیدات کشاورزی استان را بالغ بر 1.

8 میلیون تن به ارزش تقریبی 15 هزار و 300 میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد: 45 درصد تولیدات کشاورزی استان با اختصاص تنها چهار درصد آب استان در قالب تولیدات دامپروی و گلخانه ای، تولید می شود.

وکیلی از اولویت های این سازمان در استان یزد را سوق یافتن به توسعه گلخانه ها با لحاظ تنوع رشد، سازگاری با کم آبی با جایگزینی کشت های کم آبخواه، افزایش بهره وری از آب موجود با استفاده از سیستم های آبیاری نوین و حتی کاهش آب بخش کشاورزی از این طریق، ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 45 درصد از تولیدات کشاورزی یزد با 4 درصد آب استان

تولید 45 درصد از تولیدات کشاورزی یزد با 4 درصد آب استان