مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15سياسي

قدرت خارق العاده انتخاباتی زنان که مغفول مانده است


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم اظهار کرد: مردها با رفتن پای صندوق رای، تنها یک رای را ثبت می کنند اما وقتی یک زن به پای صندوق رای می رود، - ایسنا/قم مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم اظهار کرد: مردها با رفتن پای صندوق رای، تنها یک رای را ثبت می کنند اما وقتی یک زن به پای صندوق رای می رود، با نفوذ فراوان بر تمام اعضاء خانواده، یک خانواده رای می دهد.

صدیقه صدیق تقی زاده در نشست رسانه ای گفتمان مشارکت سیاسی زنان در انتخابات که به همت خبرگزاری ایسنا قم برگزار شد اظهار کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، حقی است که تمام افراد جامعه باید از آن دفاع کنند و از این جهت به طبع هیچ تفاوتی میان زن و مرد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حکومت یک امانت الهی است، افزود: مردم مکلف به واگذاری این مسئولیت به افراد شایسته هستند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم تصریح کرد: یک کشور برای دست یابی به توسعه پایدار نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه به خصوص بانوان در تصمیمات سیاسی و اجتماعی است.

صدیق با اشاره به اینکه جایگاه امروزه زنان ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است، بیان کرد: از آنجایی که انتخابات مهم ترین جلوه مشارکت سیاسی و رسیدن به بلوغ سیاسی است، نقش آفرینی زنان در این عرصه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت خارق العاده انتخاباتی زنان که مغفول مانده است

قدرت خارق العاده انتخاباتی زنان که مغفول مانده است