مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15اقتصادي

تحقق 148 درصدی برنامه های تلفن ثابت در کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق 148 درصدی برنامه های تلفن ثابت در کردستان خبر داد و گفت: این امر از ابتدای سالجاری تاکنون اتفاق افتاده است.

- آزاد حکمت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: از آنجایی که تلفن ثابت به عنوان اولین محصول مخابراتی همچنان مورد استقبال و استفاده مشتریان قرار دارد، مخابرات نیز در راستای ارتقای ظرفیت های آن تلاش می کند که تحقق 148 درصدی اهداف این شاخص ازابتدای سال جاری تا کنون موید این مهم است.

وی با بیان اینکه ارتقا زیرساخت ها، بالا بردن سطح کیفی خدمات، دایری های جدید از جمله برنامه های مخابرات منطقه در حوزه تلفن ثابت و SIP PHONE است، افزود: طبق برنامه؛ مخابرات ملزم به تعداد یک هزار و 998 دایری جدید در سه ماهه اول سال جاری بود که با تلاش و هیراهی همکاران تعداد دو هزار و 959 دایری جدید داشته ایم که با این اقدام شاهد رشد چشمگیر درصد تحقق(148 درصد) برنامه های این شاخص هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره رشد تعداد مشتریان سرویس SIP PHONE به عنوان محصول جدید تلفن ثابت اظهارکرد: در حال حاضر پنج هزار و 150 مشترک SIP PHONE در استان وجود دارد که از خدمات این سرویس در بهره می گیرند.

حکمت با اعلام این مهم که مخابرات منطقه آمادگی واگذاری این سرویس به مشتریان جدید را دارد خاطر نشان کرد: به ترتیب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 148 درصدی برنامه های تلفن ثابت در کردستان

تحقق 148 درصدی برنامه های تلفن ثابت در کردستان