مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15سياسي

دعوت انجمن علمی انقلاب از مردم و دانشگاهیان برای حضور حداکثری در انتخابات


انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی بیانیه ای عموم مردم به ویژه دانشگاهیان، جوانان و فرهیختگان را به حضور با نشاط، حداکثری و دشمن شکن در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی بیانیه ای به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با توجه به حساسیّت زمان و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، بنا به رسالت ملی و انقلابی خود عموم شهروندان میهن اسلامی به ویژه دانشگاهیان، جوانان و فرهیختگان را به حضور با نشاط، حداکثری و دشمن شکن در انتخابات فرا می ­خواند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت سربلند ایران! در شرایطی به پیشواز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می­رویم که انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ­ترین انقلاب جهان، با برداشتن گام­های استوار در جهت اهداف و آرمان­های الهی و انسانی، اکنون وارد دوّمین مرحله ی خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است .

این انقلاب به دلیل برگزیدن شعارها، آرمان­ها، اهداف، جهت، راه و روش­های اصیل و مبتنی بر آموزه­ها و زیرساخت­های بنیادین اسلام ناب محمدی (ص) با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب ها را شکست؛ کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت انجمن علمی انقلاب از مردم و دانشگاهیان برای حضور حداکثری در انتخابات

دعوت انجمن علمی انقلاب از مردم و دانشگاهیان برای حضور حداکثری در انتخابات