مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15سياسي

می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم


با همین ظرفیت های داخلی می گوییم که ما پای کار هستیم و می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و بار دیگر ملت شریف ایران در 28 خردادماه دسیسه های دشمنان را به یأس و ناامیدی برای آنان تبدیل خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت اله دستجانی ظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح چند طرح بسیج سازندگی در روستاهای نورعلی بیک، یل آباد و قشلاق اظهار کرد: یکی از رسالت های بسیج سازندگی ایجاد کارگاه های خدمت برای مردم است تا بتواند نقش مؤثری را در رفاه، آسایش و آرامش مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال سودآوری نیست افزود: رسالت ما خدمت است نه سودآوری بنابراین اگر سودی هم از این پروژه ها نصیب بسیج شود تماماً در مسیر محرومیت زدایی صرف خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه یکی از شعارهای بسیج را ارائه خدمت به مردم دانست و افزود: بسیج در راستای امیدآفرینی در جامعه همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و تلاش می کند تا اعتماد مردم را بیش از قبل به نظام و خادمین خود جلب کند و در این راه تمام قد مقابل دشمن ایستاده است.

دستجانی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، با بهره مندی از ظرفیت خیرین، گروه های جهادی و ظرفیت های محلی همواره بهترین خدمات را به آحاد مردم ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم

می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم