مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15سياسي

دولت مردمی و مقتدر تضمین کننده آینده روشن برای صنعت کشور است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل یک دولت مردمی و مقتدر آینده روشن برای صنعت کشور تضمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله اکبری تالارپشتی ظهر سه شنبه در گردهمایی حامیان سید ابراهیم رییسی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان البرز که با حضور صنعتگران، تولیدکنندگان، تجار، اصناف، بازاریان و معدن کاران برگزار شد، اظهار کرد: رییس جمهور اصلح باید به توان مردم احترام بگذارد و اعتماد و اتکا داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم رییس جمهوری می خواهند که هر لحظه رسالت و راه شهدا را مدنظر قرار دهد، تصریح کرد: رییس جمهور در مقابل دشمنان کرنش نکند و به توان و قدرت داخل تکیه و غرب باور نباشد و این ویژگی ها در آیت الله رییسی نمود دارد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اهالی صنعت، معدن و اصناف و فعالین اقتصادی در سراسر کشور پای کار هستند و در راستای اعتماد و رأی دادن به آیت الله رییسی باید از ایشان مطالبه گری هم داشته باشید.

وی در خصوص دیدگاه های رییسی در قوه قضاییه گفت: در چند ماه اخیر جلسه مشترکی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن و رییسی برگزار شد و سه طرح پیشنهاد داده شد.

اکبری تالارپشتی با بیان اینکه اولین طرح اینکه هیچ واحد تولیدی، خدماتی و خدمات وابسته تحت هیچ عنوان پلمب نشود، گفت: هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی و مقتدر تضمین کننده آینده روشن برای صنعت کشور است

دولت مردمی و مقتدر تضمین کننده آینده روشن برای صنعت کشور است