مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15اقتصادي

10 نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید


در میان «حضور افتخاری» دوج کوین در تلویزیون آمریکا و رشد روزافزون پذیرش بیت کوین در وال استریت، رمزارزها بیش از هر زمان دیگری در گذشته، مشتری پیدا کرده اند.

- در میان حضور افتخاری دوج کوین در تلویزیون آمریکا و رشد روزافزون پذیرش بیت کوین در وال استریت، رمزارزها بیش از هر زمان دیگری در گذشته، مشتری پیدا کرده اند.

حتماً این قیمت های سربه فلک کشیده برای تازه واردها وسوسه انگیز است؛ اما پیش از گام نهادن در این وادی باید به مخاطرات آن هم آگاه بود.

اگر تازه توجهتان به رمزارز جلب شده و احیاناً تصمیم به سرمایه گذاری دارید، پیش از خرید باید این 10 نکته را بدانید؛ حتی اگر از قدیمی های این بازارید شاید کسی را بشناسید که در این زمینه کنجکاو است؛ چون جایی شنیده قیمت برخی کوین ها صعودی است و با خرید و فروش آن می شود بسرعت پولدار شد! 1- بیشتر از حدی که تاب ازدست دادنش را دارید، سرمایه گذاری نکنید رمزارز نسبت به اغلب سرمایه گذاری های دیگر خطر بیشتری دارد.

در این بازار هیچ چیز غیر از نوسان، تضمین شده نیست و نکته ی دیگر اینکه در اغلب موارد قانون گذاری بخصوصی برای آن نشده است و شرکت بیمه ی سپرده گذاری دولتی در کار نیست.

قیمت رمزارزها دقیقه به دقیقه بطور طوفانی بالا و پایین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید

10 نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید