مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15سياسي

صنایع دستی یکی از درگاه های شناخت ایران است


رویداد هفته صنایع دستی ایران که با حضور برخط 57 میهمان خارجی از هنرمندان، مدیران جهانی و فعالان بین المللی در حوزه صنایع دستی در قالب وبینار، گفت وگو، سخنرانی و کارگاه در حال برگزاری است، رویدادی الهام بخش برای صلح و همبستگی میان ملت های جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، همزمان با بیستم خرداد روزجهانی صنایع دستی، رویداد هفته بین المللی صنایع دستی ایران با حمایت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت برخط و به زبان انگلیسی آغاز شده و به مدت یک هفته تا روز چهارشنبه 26 خرداد ادامه خواهد داشت.

در این رویداد 57 میهمان خارجی از فعالان، هنرمندان، مدیران جهانی و فعالان بین المللی در حوزه صنایع دستی از کشورهای ایتالیا، روسیه، یونان، آلمان، دانمارک، هلند، هند، چین، اندونزی، انگلستان، ایرلند، اسپانیا، استرالیا، اسکاتلند و.

و شماری از صاحب نظرانی که در شورای جهانی صنایع دستی یا سمت دارند یا از مسئولان سابق این شورا بوده اند، حضور داشته و درباره وضعیت کنونی و آینده صنایع دستی جهان سخنرانی می کنند.

سخنرانی، وبینار، معرفی کارآفرینان ایرانی، معرفی فروشگاه ها و برندهای صنایع دستی، اعطای جایزه کارآفرین اجتماعی روستایی در حوزه صنایع دستی، برگزاری کارگاه و همچنین رونمایی از مجله بین المللی Craft land


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی یکی از درگاه های شناخت ایران است

صنایع دستی یکی از درگاه های شناخت ایران است