مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15سياسي

کارت الکترونیکی جایگزین تعرفه های کاغذی می شود


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از جایگزین شدن کارت الکترونیکی یکبار مصرف به جای تعرفه های کاغذی در حوزه هایی که انتخابات به صورت مکانیزه برگزار می شود، - ، امیر شجاعان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور درگفتگوی تلفنی با برنامه صبح و گفتگو با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های نوین برای برگزاری انتخابات، گفت: با توجه به حساسیت بالای انتخابات باید از فناوری های بالغ شده و آزمایش پس داده استفاده کنیم.

وی از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 25 استان و 33 شهر کشور به صورت کاملاً مکانیزه خبرداد و افزود: مردم در شعب رأی بعد از احراز هویت به جای دریافت تعرفه کاغذی یک کارت الکترونیکی یکبار مصرف دریافت می کنند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: افراد با این کارت الکترونیکی پای دستگاه خواهند رفت و کارت را در محل مناسب قرار می دهند، وقتی کد داوطلب را وارد کنند عکس داوطلب روی صفحه نمایشگر را مشاهده خواهند کرد و به نامزدهای شورای شهر و روستای خود رأی می دهند.

شجاعان با اشاره به اینکه رأی مردم در حافظه دستگاه ذخیره می شود و پرینتی هم از رأی آنها جهت رویت چاپ می شود گفت: البته ما کاغذها را شمارش نمی کنیم و نگهداری این کاغذها هم به خاطر این است که اگر مشکلی در شمارش و یا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت الکترونیکی جایگزین تعرفه های کاغذی می شود

کارت الکترونیکی جایگزین تعرفه های کاغذی می شود