مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15سياسي

مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور می شود


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث پیشرفت کشور می شود، گفت: با وجود همه تحریم ها جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ایوان اظهار کرد: در بسیاری از علوم و فناوری حتی جلوتر از کشورهای اروپایی حرکت می کنیم و صاحب فناوری شده ایم.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع وظیفه ما این است که گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، شخصیتی که افتخار مردم مسلمان جهان است، تصریح کرد: ما در بعد امنیت در بعد دشمن ستیزی نمره عالی در سطح دنیا داریم ولی در عرصه اقتصاد با مشکلاتی مواجه هستیم که البته این مشکلات لاینحل نیستند.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: همه مردم باید پای صندوق آرا بیایند و دیگران هم تبلیغ کنند که مردم در پای صندوق های رای حاضر شوند، حضرت امام راحل فرمود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، مصداق این پشتیبانی در زمان کنونی، مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است.

وی گفت: هر ایرانی باید افتخار کند که جمهوری اسلامی در برابر آمریکا ایستاد و او را وادار به شکست و منزوی شدن کرده است، صهیونیست ها در لاک دفاعی در درون خانه هایشان بر گشته اند، این عزتی که در پرتوی نظام اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور می شود

مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور می شود