مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15سياسي

اخلاق انتخاباتی، خنثی کننده توطئه های دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انتخابات برای دشمن بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل بسیاری از توطئه ها و عملیات مخرب دشمن، دقیقاً برای مقطع و موقف انتخابات طراحی می شود.

-  حجت الاسلام والمسلمین نوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اخلاق انتخاباتی نماد ارزیابی خصال ملی کشور است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب: انتخابات یکی از آن زمینه هایی است در کشور که هم می تواند مایه اعتلا و آبرو بشود، هم می تواند مایه ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.

وی بابیان اینکه اخلاق انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است، گفت: یکی از موهبت های اخلاق انتخاباتی دشمن شکن بودن آن است؛ زیرابه دلیل حساسیت فوق العاده انتخابات و نقش تعیین کننده آن در سرنوشت کشور، انتخابات برای دشمن بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل بسیاری از توطئه ها و عملیات مخرب دشمن، دقیقاً برای مقطع و موقف انتخابات طراحی می شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمن در محاسبات خود به درستی به این تحلیل رسیده است که اگر بتواند به هر طریق ممکن انتخابات را تخریب و یا در روند آن اخلال کند، در رسیدن به اهداف شیطانی خود بسیار موفق خواهد بود.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه اینجاست که بستر و زمینه اصلی توطئه ها و نقشه های دشمن عمدتاً در فضای بی اخلاقی و بداخلاقی شکل می گیرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق انتخاباتی، خنثی کننده توطئه های دشمن است

اخلاق انتخاباتی، خنثی کننده توطئه های دشمن است