مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15سياسي

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس از رییسی


517 نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از سلایق مختلف و دیدگاه ها و جناح های سیاسی گوناگون کشور، طی بیانیه ای از سید ابراهیم رییسی حمایت کردند.

- بعد از دعوت و اعلام حمایت 517 نفر از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، اکثریت قاطع نمایندگان ادوار مجلس، طی بیانیه ای با امضای 517 نفر از نمایندگان ادوار و از سلایق مختلف و دیدگاه ها و جناح های سیاسی کشور از آیت الله سید ابراهیم رییسی حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا ملت شریف و شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی باسلام و درود فراوان به روح بلند و ملکوتی حضرت امام و شهیدان راه حق و فضیلت و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به استحضار می رساند: انقلاب اسلامی ایران علیرغم 42 سال توطئه و تهدید و تحریم توسط دشمنان و بدخواهان و تحمیل مشکلات طاقت فرسا وکمرشکن به کشور و شما ملت مظلوم و ناکامی هایی که بدین جهت بر کشور وارد شد.

همچنان این انقلاب الهی و ولایی به یاری خداوند و الطاف ولی الله الاعظم امام زمان ارواحنا فداه و همت و فداکاری مثال زدنی شما ملت قهرمان و بذل مال و جانی که در برابر باج خواهی های نظام استکباری و پیاده نظام های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس از رییسی

اعلام حمایت 517 نماینده ادوار مجلس از رییسی