موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15سياسي

اولویت من اگر کاندیدای ریاست جمهوری بودم


تعدادی از شهروندان بجنورد در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که اگر کاندیدای ریاست جمهوری بودید اولویت کاری تان چه چیزی بود پاسخ های مختلفی را ارائه دادند.

- تعدادی اقتصاد و رفاه و تعدادی نیز مسکن و .

را جزء اولویت های کاری خود بیان کردند و برای آن دلایل خاص خود را نیز توضیح دادند.

فرهی یکی از شهروندان بجنوردی در گفت و گو با ایسنا، می گوید: اگر من نامزد انتخابات ریاست جمهوری بودم حوزه آموزش و پرورش را یکی از مهمترین اولویت های کاری خود قرار می دادم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین و بزرگترین سرمایه های هر کشوری نیروی انسانی آن کشور است، می افزاید: آموزش و پرورش و آموزش عالی یکی از مهمترین مکان هایی است که فرد می تواند در آن رشد کرده و تبدیل به یک نیروی انسانی متعهد، فهیم و کارآمد شود.

وی تاکید می کند: اگر همه نیروهای انسانی افرادی متعهد، دارای دانش کافی، کارآمد و .

باشند آن کشور به خوبی مدیریت و مشکلات حل می شود.

فرهی خاطرنشان می کند: تا زمانیکه مدرک گرایی در دانشگاه ها حاکم باشد و مدرک جای خود را به کسب علم و دانش و تخصص ندهد، مشکلات ما همچنان پابرجا است.

عباسی یکی دیگر از شهروندان بجنورد و استاد علوم ارتباطات در ادامه در گفت و گو با ایسنا، اظهار می دارد: اگر نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری بودم اولویت کاری خود را احیاء سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت من اگر کاندیدای ریاست جمهوری بودم

اولویت من اگر کاندیدای ریاست جمهوری بودم