مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-15سياسي

تلاش فولاد مبارکه برای مشارکت حداکثری و برگزاری شکوهمند انتخابات


مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت بزرگ فولادی اقدامات بسیاری را به منظور برگزاری شکوهمند انتخابات در این شرکت و همچنین مشارکت در جلب حداکثری کارکنان و آحاد مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات انجام داده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت بزرگ فولادی اقدامات بسیاری را به منظور برگزاری شکوهمند انتخابات در این شرکت و همچنین مشارکت در جلب حداکثری کارکنان و آحاد مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات انجام داده است.

هادی نباتی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه با توجه به اهمیت حضور در انتخابات و همچنین سیاست های کلان شرکت همچون مشارکت در جلب حداکثری کارکنان و آحاد مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات، اقدامات مختلفی را انجام داده که به دو بخش اقدامات داخلی شرکت به منظور برگزاری شکوهمند انتخابات در سازمان و مشارکت در جلب حداکثری مردم در بیرون از فولاد مبارکه تقسیم می شود.

وی افزود: در بخش داخلی سازمان می توان به برگزاری جلسات متعدد و منظم با مسئولان شهرستان های لنجان و مبارکه به منظور فراهم کردن شرایط ورود صندوق های رای به داخل فولادمبارکه و فولاد سبا، هماهنگی با واحد ترابری شرکت برای فراهم کردن شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش فولاد مبارکه برای مشارکت حداکثری و برگزاری شکوهمند انتخابات

تلاش فولاد مبارکه برای مشارکت حداکثری و برگزاری شکوهمند انتخابات