مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-15سياسي

انتخابات؛ نماد اراده مردم/ مشارکت حداکثری برای تحولی ملی


انتخاب درست و همچنین مشارکت حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تحولی ملی ضروری است؛ همه مردم به صحنه می آیند تا بگویند از شرایط امروز گلایه مند و خواستار تغییر اوضاع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، این روزها و در آستانه انتخابات 28 خرداد، در استان سمنان جریان های سیاسی و فعالان اجتماعی برای جلب نظر آحاد جامعه برای حضور پرشور و منسجم در انتخابات در تلاش هستند.

در استان سمنان، مؤثرترین اقشار برای ایجاد شفافیت و رقابت انتخاباتی به میدان آمده اند و از ماه های گذشته تاکنون، قشرهای فرهیخته و آگاه به مسائل روز جامعه، برای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات در تلاش هستند.

حاصل کار این است که به طور قطع، مردم بر اساس تحلیل ها، بهترین تشخیص را برای انتخاب افراد اصلح در انتخابات انجام می دهند.

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی فرآیندی است که چهره های سیاسی و مؤثران از ارکان مهم آن محسوب می شوند؛ این روزها همه در تقویت مشارکت حداکثری مردم بایدنقش ایفا کنند؛ چراکه هدایت افکار عمومی به سوی مشارکت حداکثری یک امر ضروری است.

نقش مؤثر سازمان های مردم نهاد در مشارکت حداکثری سعید احمدیان، مدیر یکی از سازمان های مردم نهاد سمنان در همین زمینه به فارس می گوید: سازمان های مردم نهاد با فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات؛ نماد اراده مردم/ مشارکت حداکثری برای تحولی ملی

انتخابات؛ نماد اراده مردم/ مشارکت حداکثری برای تحولی ملی