مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-15سياسي

معرفی تعدادی از مدیران اردبیل به تخلفات اداری/انتخابات تمام الکترونیک نیست


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعدادی از مدیران استان اردبیل به دلیل تخلفات انتخاباتی و حضور در ستادهای کاندیداها به دادگاه معرفی شده و با آنها برخورد می شود.

- ، بهروز ندایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: برخی از مدیران در وقت اداری و حتی خارج از وقت اداری با حضور در ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری نسبت به امر تبلیغ فرد خاص اقدام کرده بودند که در چند مورد تذکر و تعدادی از آنها به تخلفات اداری و حتی دادگاه معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در تمامی شهرهای استان اردبیل سعی شده تا زیرساخت های الکترونیکی برای انتخابات و اخذ رأی فراهم آید اما انتخابات در شهرهای استان تمام الکترونیکی نخواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل از پیش بینی مشارکت 50 درصدی مردم استان برای انتخابات 28 خرداد خبر داد و گفت: اگر همه فراخوان ها و تلاش بزرگان بر جلب مشارکت و حضور مردم در پای صندوق باشد، قطعاً این میزان مشارکت اتفاق خواهد افتاد مگر اینکه برخی ها اظهارات غلط و نادرستی را انجام دهند.

ندایی پایان تبلیغات کاندیداها را از ساعت هفت صبح پنجشنبه اعلام کرد و افزود: 24 ساعت قبل از رأی گیری کلیه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی تعدادی از مدیران اردبیل به تخلفات اداری/انتخابات تمام الکترونیک نیست

معرفی تعدادی از مدیران اردبیل به تخلفات اداری/انتخابات تمام الکترونیک نیست