مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-15سياسي

مردم در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند


استاندار خوزستان با تأکید بر اهمیت انتخابات از مردم این استان دعوت کرد که در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز سه شنبه گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم و مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر رأی مردم و همراه با مردم است و در تمام صحنه ها مردم اساس نظام را تشکیل دادند.

وی افزود: هم در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و هم در هشت سال دفاع مقدس تداوم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در صحنه یک اصل بوده است و پشتوانه اصلی نظام محسوب می شد و خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: امام راحل (ره) اعتقاد قوی به نقش مردم در سرنوشت خودشان داشت به طوری که دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف عرف معمول دنیا که اگر انقلابی می شد چندین سال طول می کشید تا مقدمات انتخابات برگزار شود، امام دستور تشکیل مجلس خبرگان و تدوین قانون اساسی را صادر فرمودند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: پس از آن تقریباً هر یک سال و نیم یک انتخابات داشتیم و همیشه به رأی مردم رجوع می کردیم و مردم هم پای انقلاب خودشان ایستادند و به شدت نظام خود را حفاظت و تقویت کردند؛ همچنین در مسائل نظام جمهوری اسلامی مردم هیچ گاه با نظام و تمامیت ارضی خود قهر نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند

مردم در صحنه انتخابات حضور پرشور داشته باشند