مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-15سياسي

ساخت پارکینگ های زیرسطحی در تهران/ ایراد فرمانداری به شورای شهری ها


اعضای شورای شهر تهران امروز ایرادات فرمانداری تهران به مصوبات شورای شهر را بررسی و به ساخت پارکینگ زیرسطحی در تهران رأی مثبت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر تهران مباحث مختلفی میان اعضای شورا مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت از جمله بررسی ایرادات فرمانداری تهران به مصوبات شورای شهر که اعضای شورا در این زمینه نظراتشان را مطرح کردند.

 از جمله ایرادات فرمانداری درباره موضوعات دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان و ساماندهی وضعیت استقرار مراکز خدمات دامپزشکی در محدوده شهر تهران و الزام شهرداری تهران به ایمن سازی عبور شهروندان از پل های عابر پیاده سطح شهر تهران بود.

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر درباره بررسی نامه فرماندار پایتخت درباره چگونگی ارائه خدمات به سالمندان گفت: ما مصوبه ای در این زمینه داشتیم که سوم خرداد 1400 مصوب شد و هیت تطبیق اشاره کردند که موضوع اشتغال از وظایف شهرداری نیست لذا کمیسیون شهرسازی ضمن تغییر در بند 2 ماده 3، امر اشتغال را به ارتقا اجتماع پذیری سالمندان تغییر داده است.

وی افزود: این مصوبه 6 ماده داشته و 8 هدف داشته که شامل حمایت مدنی و اشتغال سالمندان مطرح شده البته چون شهرداری متولی اشتغال نیست ما این بند را به ارتقا اجتماع پذیری سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پارکینگ های زیرسطحی در تهران/ ایراد فرمانداری به شورای شهری ها

ساخت پارکینگ های زیرسطحی در تهران/ ایراد فرمانداری به شورای شهری ها