مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-15سياسي

مراسم جشن دهه کرامت در گرجستان برگزار شد


مراسم جشن فارغ التحصیلان دانشگاه المصطفی و دهه کرامت با حضور اکبر قاسمی، سفیر و حمید مصطفوی، رایزن فرهنگی کشورمان در سالن اجتماعات مسجد امام حسین (ع) در شهر مارنئولی گرجستان برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن فارغ التحصیلان دانشگاه المصطفی و دهه کرامت با حضور اکبر قاسمی، سفیر و حمید مصطفوی، رایزن فرهنگی کشورمان در سالن اجتماعات مسجد امام حسین (ع) در شهر مارنئولی گرجستان برگزار شد.

این مراسم با حضور حسن یوسف زاده، رییس نمایندگی المصطفی در گرجستان و شیخ رامین ایگیدوف، رییس اداره مسلمانان گرجستان و جمعی از طلاب و روحانیون مسلمان گرجستان برگزار شد.

یوسف زاده گزارشی از روند فعالیت های آموزشی و علمی دانشگاه المصطفی در گرجستان ارائه کرد و سپس قاسمی سفیر کشورمان، حاج رامین ایگیدوف رییس اداره مسلمانان گرجستان، مدیر مدرسه حوزه علمیه حضرت امام رضا (ع) و مدیر مدرسه علمیه جامعه الزهرا (س) در شهر مارنئولی در زمینه ویژگی های و وظایف طلاب دینی، فلسفه دهه کرامت، ضرورت ترویج معارف اسلامی و سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)) در زندگی سخنرانی کردند و در ادامه مدارک فارغ التحصیلان اعطا شد و پس از شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر، مراسم با پذیرایی به پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن دهه کرامت در گرجستان برگزار شد

مراسم جشن دهه کرامت در گرجستان برگزار شد