مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-15سياسي

لزوم تسلط بر اقتصاد آموزش و حوزه سلامت توسط رییس جمهور آینده


دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: انتظار می رود برای حل مشکلات کشور رییس دولت سیزدهیم فردی مسلط بر امور اقتصادی، آمورش و سلامت و نیز یک استراتژیست بین المللی باشد.

- فاطمه محمدبیگی در گفتگو با بهره ببرد.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس یازدهم شورا اسلامی با اشاره به اینکه آگاهی اجتماعی نیاز امروز کشور است، اضافه کرد: ما نیازمند رعایت مقررات و حقوق شهروندی هستیم همچنین باید بخش ها مد و لباس ایرانی اسلامی، قاچاق کالا و ارز مدیریت شود تا مشکلات کشور حل شود.

وی ابراز کرد: نیازمند رییس جمهور هوشمندی هستیم که با داشتن روحیه جهادی، سرعت خدمت رسانی به مردم را با توجه به سوتدبیری ها اخیر بالا برده و با انتصاب مدیران جوان، متخصص و متعهد خلاءها گذشته را جبران کند.

محمدبیگی تصریح کرد: رییس جمهور بعدی باید افکار رو به جلو داشته باشد و بتواند طراحی عملیاتی در هر زمینه ارائه دهد، همچنین مردمی باشد و برای مردم کار کند و رضایت الهی را در نظر بگیرد و دست از نشستن در اتاق شیشه ای کشیده و با قوه مقننه ارتباط داشته باشد.

وی توضیح داد: رییس جمهور کنونی در یک سال گذشته تنها یک بار به مجلس آمده اند درحالی که توقع داریم ایشان ارتباط تنگاتنگ با قوه مقننه داشته باشد و با برنامه ریزی در جلسات سه قوه شرکت کند تا بتواند از چالش ها پیشرو عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسلط بر اقتصاد آموزش و حوزه سلامت توسط رییس جمهور آینده

لزوم تسلط بر اقتصاد آموزش و حوزه سلامت توسط رییس جمهور آینده