مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-15سياسي

ایران برای حج آماده بود


معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به تصمیم عربستان درباره منتفی شدن حضور حجاج کشورهای اسلامی در حج تمتع 1400 برای دومین سال، گفت: سازمان حج و زیارت آمادگی کامل برای اعزام حجاج ایرانی متناسب با پروتکل های تدوین شده و با لحاظ تامین سلامتی حجاج را داشت اما میسر نشد.

- معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به تصمیم عربستان درباره منتفی شدن حضور حجاج کشورهای اسلامی در حج تمتع 1400 برای دومین سال، گفت: سازمان حج و زیارت آمادگی کامل برای اعزام حجاج ایرانی متناسب با پروتکل های تدوین شده و با لحاظ تامین سلامتی حجاج را داشت اما میسر نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی یادآور شد: وزارت حج و عمره عربستان روز دوم ذی القعده (کمتر از یک ماه تا موسم حج) اعلام کرد حج امسال همانند سال گذشته فقط با حضور حجاج داخل و افراد مقیم داخل عربستان و با سقف مشخص برگزار می شود.

او با بیان این که سازمان حج و زیارت بر اساس وظیفه ذاتی خود برنامه ریزی های لازم برای اعزام زائران در حج 1400 را انجام داده بود، گفت: تمام اقدامات مهم همانند تدوین دستورالعمل ها، آمادگی سامانه ها، تدوین پروتکل های بهداشتی، هماهنگی ها با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون حجاج و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای حج آماده بود

ایران برای حج آماده بود