مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-15اقتصادي

بستری در بیمارستانها فقط با ارایه کد ملی / توقف چاپ تمام دفترچه ها از اول تیرماه


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به زمانبندی صورت گرفته در توقف چاپ دفترچه های بیمه که از فروردین امسال کلید خورد و تیرماه نیز به صورت کامل در تمام پنج صندوق بیمه ای این سازمان بیمه گر، - سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به زمانبندی صورت گرفته در توقف چاپ دفترچه های بیمه که از فروردین امسال کلید خورد و تیرماه نیز به صورت کامل در تمام پنج صندوق بیمه ای این سازمان بیمه گر، حذف می شود، در عین حال فرایند دریافت خدمات به صورت الکترونیکی در بخش سرپایی و بستری را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده مریم حسینی در نشست خبری شورای اطلاع رسانی با تبریک دهه کرامت، گفت: مسئله اساسی این روزها مربوط به نسخه نویسی الکترونیک است .

نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه 1399 و 1400 باید انجام می شد و تمام مراکز درمانی مکلف به اجرا هستند و نقش نهادهای یاریگر سلامت در این باره مشخص است و ان شاءلله تا پایان آبان در تمام مراکز نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اجرایی می شود.

وی افزود: از دو سال قبل سازمان بیمه سلامت این کار را آغاز کرده است و اکنون خدمات بستری در کل کشور فقط با ارائه کد ملی و بدون دفترچه بیمه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری در بیمارستانها فقط با ارایه کد ملی / توقف چاپ تمام دفترچه ها از اول تیرماه

بستری در بیمارستانها فقط با ارایه کد ملی / توقف چاپ تمام دفترچه ها از اول تیرماه