مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-15سياسي

روحانی: همه دنیا باید از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند


دویست و سی و سومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار و در این جلسه گزارش شاخص های کلان اقتصادی پس از دوره فشار حداکثری و جنگ اقتصادی و شوک حاصل از کرونا و اثرات این دو عامل برونزا بر اقتصاد کشور ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دویست و سی و سومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رییس جمهور برگزار و در این جلسه گزارش شاخص های کلان اقتصادی پس از دوره فشار حداکثری و و اثرات این دو عامل برونزا بر اقتصاد کشور ارائه شد.

در این گزارش با توجه به روند توسعه و رشد اقتصادی کشورمان در فاصله سال های 93 تا 96 و مقایسه با وضعیت اقتصاد ایران درصورت نبود تحریم ها در سال های 96 تا 99، خسارات و تبعات منفی تحریم های آمریکا بر شاخص های کلان اقتصادی از جمله تولید ناخالص داخلی، نقدینگی، تورم، اشتغال و تراز تجاری در طول جنگ اقتصادی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

رییس جمهور با اشاره به این گزارش تصریح کرد: لازم است برای آگاهی همگان سند جنایت تحمیل جنگ اقتصادی و اعمال کنندگان تحریم های فراگیر و بی سابقه منتشر شود تا همه دنیا از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند.

 روحانی با اشاره به عوارض جنگ اقتصادی و تاثیر آن بر توسعه اقتصادی کشور و زندگی و معیشت عامه مردم گفت: جنایت علیه بشریت به طور معمول در اذهان عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: همه دنیا باید از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند

روحانی: همه دنیا باید از جنایت ضد بشری دولت ترامپ علیه ملت ایران آگاه شوند