مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-15سياسي

چگونگی رای گیری در حوزه هایی که انتخابات مکانیزه برگزار می شود


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از جایگزین شدن کارت الکترونیکی یکبار مصرف به جای تعرفه های کاغذی در حوزه هایی که انتخابات به صورت مکانیزه برگزار می شود، - رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از جایگزین شدن کارت الکترونیکی یکبار مصرف به جای تعرفه های کاغذی در حوزه هایی که انتخابات به صورت مکانیزه برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر شجاعان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با برنامه صبح و گفتگو با اشاره به لزوم استفاده از فناوری های نوین برای برگزاری انتخابات گفت: با توجه به حساسیت بالای انتخابات باید از فناوری های بالغ شده و آزمایش پس داده استفاده کنیم.

وی از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 25 استان و 33 شهر کشور به صورت کاملاً مکانیزه خبر داد و گفت: مردم در شعب رأی بعد از احراز هویت به جای دریافت تعرفه کاغذی یک کارت الکترونیکی یکبار مصرف دریافت می کنند.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در توضیح بیشتر افزود: افراد با این کارت الکترونیکی پای دستگاه خواهند رفت و کارت را در محل مناسب قرار می دهند، وقتی کد داوطلب را وارد کنند عکس داوطلب روی صفحه نمایشگر را مشاهده خواهند کرد و به نامزدهای شورای شهر و روستای خود رأی می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی رای گیری در حوزه هایی که انتخابات مکانیزه برگزار می شود

چگونگی رای گیری در حوزه هایی که انتخابات مکانیزه برگزار می شود