مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-15سياسي

خراسان شمالی باید استان مهاجرپذیر باشد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان خراسان شمالی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد باید استانی مهاجر پذیر باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان خراسان شمالی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد باید استانی مهاجر پذیر باشد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی طی سفر خود به استان خراسان شمالی و حضور بین مردم شهر غلامان در شهرستان راز و جرگلان در تاریخ 25 خرداد ماه اظهار کرد: مسئله امروز کشور ما غیرت است که باید در مسئولان وجود داشته باشد تا به مردم خدمت کنند.

وی افزود: 42 سال است که مردم غیور مردانه و جسورانه پای انقلاب ایستاده اند و در تحریم ها و فشارهای اقتصادی هم خود را عقب نکشیدند.

وی تاکید کرد: وقت آن است تا دولتمردان نیز به مسئولیت های خود عمل کرده، کوتاه نیایند و از پشت درهای بسته با مردم سخن نگویند.

وی با انتقاد از اینکه تمامی ظرفیت ها و امکانات و اعتبارات در تهران متمرکز می شود، افزود: نباید همه کشور را تهران دانست، دولت جمهوری اسلامی متعلق به همه اقوام، شهرها، جنسیت و سن است و متعلق به طبقه خاصی نیست و در حقیقت رشد کشور با رشد تمامی مردم شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی باید استان مهاجرپذیر باشد

خراسان شمالی باید استان مهاجرپذیر باشد