مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-15اقتصادي

وزیر نیرو: ایران در توسعه آب و فاضلاب 30 درصد بالاتر از شاخص جهانی است


وزیر نیرو با بیان این که ایران در زمینه توسعه آب و فاضلاب کشور 30 درصد از شاخص جهانی بالاتر است، گفت: رفع چالش های بی آبی در استان یزد را مستلزم مدیریتی کارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سه طرح آبی در شهرستان بافق با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم برای رفع موانع آبی در استان یزد، اظهار کرد: ساماندهی و رفع مشکلات مصرف آب در بخش کشاورزی نقش مهمی در کاهش هزینه های دولت ایفا می کند.

وی رفع چالش های بی آبی در استان یزد را مستلزم مدیریتی کارآمد دانست و افزود: مشکل بی آبی استان یزد ناشی از خشکسالی است و تا این مهم حل نشود دستاوردی حاصل نخواهد شد.

وزیر نیرو  با اشاره به امکان اصلاح مصرف آب با اتکا به دانش روز و فناوری ها، گفت: 10 درصد کاهش مصرف در بخش کشاورزی، بدون وارد کردن آسیب به محصولات این بخش می تواند کمک بزرگی در تامین موفق آب مورد نیاز داشته باشد.

اردکانیان تصریح کرد: خوشبختانه استان یزد برنامه های مشخص و دلگرم کننده ای در موضوع مدیریت مصرف دارد که سرمایه گذاران و مردم به وژه جوانان می توانند در خصوص آن فعالیت کنند.

وزیر نیرو در ادامه خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران خوبی در استان یزد وجود دارند که باید مدیریت شوند و روی موضوع جمع آوری پساب ها و آب انتقالی به استان از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: ایران در توسعه آب و فاضلاب 30 درصد بالاتر از شاخص جهانی است

وزیر نیرو: ایران در توسعه آب و فاضلاب 30 درصد بالاتر از شاخص جهانی است