مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-15سياسي

کشاورزی بخشی مهمی از اقتصاد کشور است/ بحران عظیم آبی داریم


اهواز رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد جامعه تشکیل می دهد، گفت: خوزستان را به عنوان قطب انرژی می شناسند ولی قطب کشاورزی آن مهم تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه زیرساخت های اقتصاد آسیب جدی وارده کرده است، افزود: تحریم ها بسیار مهم و تأثیرگذار بودند و اگر بر هر کشور دیگری تحمیل می شد، شاید برای آنها قابل تحمل نبود و نظام سازمانی و سیستم اداری نیز از پای در می آمد و یا تسلیم خواسته دشمنان خود شود ولی ما چون ایدئولوژی قوی داریم، زیر بار زور، ظلم و ستم نمی رویم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه ایران زیر بار ظلم نمی رود و با دشمنان نیز همکاری نمی کند، تصریح کرد: سال های پس از انقلاب برای کشور سخت بود به خصوص سال گذشته که مسائل و مشکلات اقتصادی آن در بعضی از بخش ها چنان سخت و سنگین بودند که برخی ها از نابودی نظام سخن می گفتند ولی دست خدا با جماعت بود و اگر همه دنیا هم تلاش می کردند باز هم توانایی شکست ایران را نداشتند.

امیری زاده با اشاره به اینکه حوزه کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد جامعه و به خصوص تأمین امنیت غذایی و معیشت مردم را تشکیل می دهد، ادامه داد: سفره های مردم اقلام مختلفی دارند و از اینکه خداوند ما را در رزق و روزی مردم شریک و مسئول کرده باید خیلی خوشحال باشیم؛ بخش غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی بخشی مهمی از اقتصاد کشور است/ بحران عظیم آبی داریم

کشاورزی بخشی مهمی از اقتصاد کشور است/ بحران عظیم آبی داریم