مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

در مناظرات بداخلاقی شد


مسؤول ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در زنجان با بیان اینکه در مناظرات بداخلاقی شد و کاندیداهای طرف اخلاق را رعایت نکردند، گفت: مناظره سوم به دلیل مشترک بودن سوال نامزدها نسبت به مناظره اول و دوم بهتر بود اما متاسفانه مناظرات وارد فضای دوقطبی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام رحیم قزلباش در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: قاضی زاده هاشمی از همان روز اول بنا را بر این گذاشته است که به ضرر جبهه گفتمان اسلامی عمل نخواهند کرد.

مسؤول ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در زنجان در ارتباط با انصراف قاضی زاده هاشمی از انتخابات نیز گفت: روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر انصراف قاضی زاده هاشمی از نامزدی در انتخابات منتشر شد، اما موضع دیروز نیز به خاطر این بود که به وی فشار زیادی وارد شده است، بنابراین آن اظهار نظر را کردند.

وی گفت: اظهار نظر دیروز به خاطر فشارها بود، وگرنه  قاضی زاده تا آخر هستند و مشارکت حداکثری هدف آقای دکتر است و هدف جبهه انقلاب نیز قطعا همین امر است.

قزلباش با بیان اینکه تجربه انتخابات گذشته نشان داد که احمدی نژاد پدیده شد، گفت: به داشتیم و اگر مردم این را متوجه شوند، قطعا رای خواهیم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مناظرات بداخلاقی شد

در مناظرات بداخلاقی شد