مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

21 بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات در کرمانشاه نظارت می کنند


دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: 21 نفر به عنوان بازرس ویژه از سوی وزارت کشور معرفی شده که کار بازرسی و نظارت انتخابات در استان را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبداله عزیزی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: اصولی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به موضوع امر اداره عمومی کشور اشاره کرده به خصوص اصل ششم قانون اساسی که بر اداره کشور براساس آرا و نظر مردم تاکید دارد.

وی با بیان اینکه که خود مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند، گفت: این جزء لاینفک  قانون اساسی است، اهمیت انتخابات ریاست جمهوری به حدی است که چهار سال سرنوشت کشور به دست فردی سپرده می شود که اگر دقت و توجهی در انتخاب آن نشود مطمئنا خود ما، نسل ما در آینده گرفتار خواهیم شد.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: باید تلاش کنیم از این ظرفیتی که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار همه مردم ایران قرار داده که در آن رأی و نظر یک فرد عادی تا عالی ترین فرد نظام که مقام معظم رهبری است یکسان دیده شده، حداکثر استفاده را کرد.

وی ادامه داد: تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم در راستای عدم شرکت در انتخابات را شاهد هستیم، این ها دوستدار ما نیستند، با انتخاب ما است که سرنوشت کشور حتما تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات در کرمانشاه نظارت می کنند

21 بازرس ویژه بر روند برگزاری انتخابات در کرمانشاه نظارت می کنند