مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15اقتصادي

افتتاح تصفیه خانه و تاسیسات فاضلاب بافق با حضور وزیر نیرو


وزیر نیرو در هفته یازدهم پویش #هرهفته الف - ب - ایران، چهار طرح آب و فاضلاب در شهرستان بافق از جمله فاز اول تصفیه خانه و تاسیسات جمع آوری و انتقال فاضلاب این بافق را مورد بهره برداری قرار داد.

- ایسنا/یزد وزیر نیرو در هفته یازدهم پویش #هرهفته الف - ب - ایران، چهار طرح آب و فاضلاب در شهرستان بافق از جمله فاز اول تصفیه خانه و تاسیسات جمع آوری و انتقال فاضلاب این بافق را مورد بهره برداری قرار داد.

رضا اردکانیان صبح امروز تصفیه خانه و تاسیسات جمع آوری و انتقال فاضلاب که با ایجاد دو خط جریان از سه خط جریان تصفیه خانه فاضلاب شهر بافق به روش لجن فعال هوادهی گسترده با ظرفیت هفت هزار مترمکعب در شبانه روز به انضمام شش کیلومتر خط انتقال 110 کیلومتر شبکه جمع آوری و نصب انشعاب متناظر و جمعیت تحت پوشش 65 هزار نفر با صرف اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان را مورد بهره برداری قرار داد.

طرح آب شیرین کن شهر بافق با ظرفیت دو هزار مترمکعب در شبانه روز با هدف کمک به تامین پایدار آب شهر بافق و جلوگیری از بحران در زمان قطع آب انتقالی با اعتبار 5.

5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین طرح آبرسانی به 20 روستای شهرستان بافق با هدف تحت پوشش قراردادن هزار خانوار در قالب سه هزارنفر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه و تاسیسات فاضلاب بافق با حضور وزیر نیرو

افتتاح تصفیه خانه و تاسیسات فاضلاب بافق با حضور وزیر نیرو