مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-15اقتصادي

توضیحات آبفا درباره تغییر مزه آب اصفهان


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان با تاکید بر اینکه کیفیت آب شرب خط قرمز این شرکت است، گفت: تمام چاه هایی که وارد مدار آبرسانی شده اند، - ایسنا/اصفهان مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان با تاکید بر اینکه کیفیت آب شرب خط قرمز این شرکت است، گفت: تمام چاه هایی که وارد مدار آبرسانی شده اند، مجهز به سامانه های گندزدایی هستند و بعد از کلرزنی، وارد مدار می شوند.

فهیمه امیری در گفت ‎وگو با ایسنا درباره گلایه برخی شهروندان از تغییر مزه آب با توجه به وارد مدار شدن چاه ها و نگرانی بابت آلودگی آب، اظهار کرد: همواره چاه ها پیش از اینکه وارد مدار بهره برداری قرار گیرند، توسط آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان مورد پایش قرار گرفته و بر روی آنها آزمون های میکروبی، شیمیایی و فلزات سنگین انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آبفا اصلا نمی تواند هیچ چاهی را بدون اطلاع مرکز بهداشت استان وارد مدار کند، توضیح داد: ابتدا باید به مرکز بهداشت استان نامه نگاری کنیم که بعد از نمونه برداری و در صورت تاییدیه بهداشت چاه به آبفا، آن چاه وارد مدار می شود.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان درباره نگرانی برخی اصفهانی ها بابت هر گونه بیماری از آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آبفا درباره تغییر مزه آب اصفهان

توضیحات آبفا درباره تغییر مزه آب اصفهان