مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-15اقتصادي

سهام عدالت چرا فروش نمی رود؟


افرادی که سهام شان را برای فروش گذاشته و هنوز مبلغی به حساب شان واریز نشده یعنی هنوز سهام آنان به فروش نرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در حالی که حدود یک سال از تعیین مدیریت مستقیم سهام عدالت می گذرد و تعداد زیادی از سهام داران سهام عدالت خود را برای فروش گذاشتند اما همچنان تعدادی از سهام داران از فروش نرفتن سهام عدالت خود گلایه دارند و این در حالی است که شرایط بازار امکان ندارد و تعدادی در این شرایط از صف فروش خارج شده و صف فروش سهام عدالت فروکش کرده است.

  یکی از سهام داران بیرجندی که در همان ابتدای آزادسازی سهام عدالت، بخشی از سهام خود را فروخته بود، گفت: در آن زمان طی 2 تا 3 ماه مبلغ حاصل از فروش سهام در چند مرحله به حسابم واریز شد اما وقتی بخش دیگری از سهام را به دلیل نیاز مالی به فروش گذاشتم با گذشت 6 ماه هنوز هم به فروش نرفته است و ناگزیر از صف فروش خارج شدم.

وی افزود: زمانی که ارزش سهام به 20 میلیون تومان رسیده بود تعداد خریدار بیشتری در بازار بود اما اکنون که ارزش آن به کمتر از نصف رسیده و خریداری وجود ندارد.

سعیدی نیا کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: با انجام مدیریت مستقیم سهام عدالت، تعداد افراد در صف فروش بسیار زیاد بود با این وجود سهام ها فروخته و در چند مرحله به حساب آن ها واریز می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت چرا فروش نمی رود؟

سهام عدالت چرا فروش نمی رود؟