مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-15پزشكي

منافع نامشروع برخی در حوزه دارو به خطر افتاده است/از تشویش اذهان عمومی دست بردارید


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به شرایط پیچیده تامین دارو، گفت: اظهار نظرهای شخصی و مغرضانه در مورد تامین دارو باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تقاضا و مصرف برخی داروها افزایش یافته و در نتیجه باعث ایجاد کمبود آن در دنیا شد، به طوری که اولویت های تولیدکننده برای تامین نیاز داخلی خود بوده و در چنین شرایطی کمبود مقطعی این داروها در بسیاری از کشورهای دنیا اجتناب ناپذیر بود؛ تمامی این موارد مزید بر علت شد تا تامین برخی داروها با دشواری صورت گیرد یا تامین آنها غیر مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال با وجود دشواری ها در تامین دارو اداره کل دارو با همکاری شرکت های تامین کننده تلاش کرده تامین و توزیع عادلانه دارو را مدیریت و ضمن حفظ دسترسی بیماران مانع از نایاب شدن دارو شود، حال در این بین افرادی بدون اطلاع و اشراف به مسائل و مشکلات تحمیلی به حوزه دارو بدون توجه به شرایط بیماران و صرفاً بر اساس منافع شخصی و بعضاً گروهی خود اقدام به طرح موضوعات و صحبت های خلاف واقع می کنند.

محمدی تصریح کرد: به نظر می رسد شفافیت ایجاد شده در وضع فعلی دارو منافع نامشروع برخی را به خطر انداخته است، لذا بدیهی است با طرح موضوعات ناصحیح فرافکنی و تشویش اذهان عمومی با تصورات واهی سعی بر تأثیر در اراده و عملکرد مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع نامشروع برخی در حوزه دارو به خطر افتاده است/از تشویش اذهان عمومی دست بردارید

منافع نامشروع برخی در حوزه دارو به خطر افتاده است/از تشویش اذهان عمومی دست بردارید