مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-15اقتصادي

ایران به لحاظ توسعه آب و فاضلاب بالاتر از شاخص جهانی است


وزیر نیرو با بیان این که ایران در زمینه توسعه آب و فاضلاب کشور 30 درصد از شاخص جهانی بالاتر است، گفت: اگر عمر هر دولتی به پایان برسد و آن گونه که باید، - ایسنا/یزد وزیر نیرو با بیان این که ایران در زمینه توسعه آب و فاضلاب کشور 30 درصد از شاخص جهانی بالاتر است، گفت: اگر عمر هر دولتی به پایان برسد و آن گونه که باید، مردم رضایتمند نباشند، قطعا موفق نخـواهیم بود.

رضا اردکانیان در مراسم افتتاح سه طرح آبی در شهرستان بافق یزد که در قالب هفته یازدهم پویش الف - ب - ایران در محل سالن همایش های شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد، با اشاره به سختی ها و زحمات اجرای طرح های زیرساختی استان یزد، اظهار کرد: باید مشکلات و موانع مصرف آب در بخش کشاورزی مرتفع شود در غیر این صورت هزینه های سنگین اقتصادی را متحمل خواهیم شد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: موضوع آب یزد به دلیل خشکسالی ها حل نشده و نخواهد شد لذا باید حتماً در زمینه ی مدیریت مصرف، چاره اندیشی شود.

اردکانیان با اشاره به امکان اصلاح مصرف آب با اتکا به دانش روز و فناوری ها، گفت: 10 درصد کاهش مصرف در بخش کشاورزی، بدون وارد کردن آسیب به محصولات این بخش می تواند کمک بزرگی در تامین موفق آب مورد نیاز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به لحاظ توسعه آب و فاضلاب بالاتر از شاخص جهانی است

ایران به لحاظ توسعه آب و فاضلاب بالاتر از شاخص جهانی است