مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-15سياسي

تعرفه های انتخاباتی به استانها ارسال شد/ هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم


وزیر کشور با بیان اینکه هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم، گفت: پیش بینی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز پس از برگزاری جلسه مجازی با استانداران در جمع خبرنگاران،گفت: جلسه بسیار خوبی با استانداران داشتیم و یک روز دیگر تا تبلیغات نامزدهای انتخابات باقی مانده است.

وی با بیان اینکه البته تمهیدات اجرایی انتخابات همچنان انجام می شود، افزود: وزارت کشور در 6 ماه گذشته به صورت منسجم، فعال و مستمر به ویژه در بعد اجرایی انتخابات در سراسر کشور تلاش کرده و برنامه ریزی داشته است.

وزیر کشور تصریح کرد: در کنار فعالیت های جاری که به عهده وزارت کشور است، استانداران، فرمانداران و بخشداران فعالیت های زیادی را در راستای تمهیدات اجرایی انتخابات انجام دادند.

بنده در این جلسه از استانداران تشکر و تاکید کردم که در این چند روزی که تا انتخابات باقی مانده است، اقدامات خود را به درستی انجام دهند تا بتوانیم انتخابات مطمئن، قانونی، سالم و در این دوره، بهداشتی داشته باشیم که منجر به اطمینان بخشی و اعتماد زایی برای مردم شود.

رحمانی فضلی بیان کرد: همچنین استانداران گزارشی از اقدامات خود در راستای افزایش مشارکت و حضور مردم در انتخابات در سطح استان ها ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های انتخاباتی به استانها ارسال شد/ هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم

تعرفه های انتخاباتی به استانها ارسال شد/ هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم