مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-15سياسي

118 هکتار اراضی جنگلی گلستان به منابع طبیعی بازگشت


با رای قضات گلستان، 118 هکتار جنگل به منابع طبیعی بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: با رای قضات گلستان، 118 هکتار جنگل به منابع طبیعی بازگشت.

رییس کل دادگستری گلستان توضیح داد: سال گذشته 125 پرونده با موضوع تجاوز به اراضی جنگلی در دادگاه های استان رسیدگی و رای خلع ید صادر شد که در نتیجه اجرای این احکام، 118 هکتار اراضی جنگلی از دست متجاوزان خارج و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

هاشمیان افزود: در همین مدت 14 پرونده هم با موضوع ساحل خواری در محاکم استان رسیدگی شد که در نتیجه آن با رای قضات استان 62 هکتار اراضی ساحلی استان آزادسازی شد.

وی با اشاره به این که سنددار شدن اراضی ملی و منابع طبیعی، احتمال دست اندازی و تجاوز به این اراضی را کاهش می دهد، گفت: با تلاش اداره ثبت اسناد و املاک استان و منابع طبیعی، در حال حاضر، اراضی منابع طبیعی تثبیت شده استان از مرز یک میلیون هکتار گذشته است که بیش از 90 درصد کل اراضی منابع ملی استان را شامل می شود.

هاشمیان گفت: از مجموع 18 هزار و 900 هکتار اراضی ساحلی استان هم تاکنون 15 هزار و 500 هکتار آن یعنی بیش از 82 درصد تثبیت و سند کاداستری صادر شده است.

رییس کل دادگستری گلستان از اختصاص دادگاه های تخصصی در پرونده های زیست محیطی در همه حوزه های قضایی استان هم خبر داد و گفت: این اقدام به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 هکتار اراضی جنگلی گلستان به منابع طبیعی بازگشت

118 هکتار اراضی جنگلی گلستان به منابع طبیعی بازگشت