مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15سياسي

اقدام ویژه ای در خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) انجام نشده است


معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نسبی بوده و متناسب با این جایگاه کار ویژه ای انجام نشده است.

- اقدام ویژه ای در خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) انجام نشده است ایسنا/فارس معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت: تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) نسبی بوده و متناسب با این جایگاه کار ویژه ای انجام نشده است.

علی نقی لقمانی سه شنبه 25 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت و احمدبن موسی شاهچراغ(ع) گفت: برگزاری جشنواره چلچراغ، آذین بندی سطح شهر، استفاده از پیام های مرتبط با این ایام در سربرگ مکاتبات ادارات و برگزاری دو گردهمایی بزرگ در آستان شاهچراغ(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله این برنامه هاست.

او از وجود حرم مطهر شاهچراغ(ع) به عنوان یک ظرفیت بزرگ گردشگری یاد کرد و گفت: مثلث قوی مذهبی شیراز، قم و مشهد یک ظرفیت بسیار قوی، غنی و گسترده است که به فارس در بحث گردشگری مذهبی در سطح ملی و فراملی کمک می کند.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با اشاره به شکل گیری کارگروه زیارت در استانداری، عنوان کرد: در این کارگروه مصوبات خوب و بسیار ارزشمندی در راستای مبحث گردشگری و کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ویژه ای در خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) انجام نشده است

اقدام ویژه ای در خصوص سومین حرم اهل بیت(ع) انجام نشده است