مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15اقتصادي

مساعدت 380 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان


مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 380 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت درمان همدان خبر داد.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و چهارم جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در این جلسه که مهمانانی از انجمن اتیسم حضور داشتند، پرونده هفت بیمار سخت درمان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت 130 میلیون و 800 هزار ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت درمان مورد موافقت قرار گرفت گفت: 200 میلیون ریال وام قرض الحسنه به بیماران سخت درمان تعلق می گیرد.

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه از سایر مراکز 40 میلیون  و 600 هزار ریال برای بیماران سخت درمان تخفیف گرفته ایم خاطرنشان کرد: در این جلسه یک بیمار در طرح سخاوت و یک بیمار در طرح طعم مهربانی قرار گرفتند.

وی مجموع مساعدت ها را 380 میلیون و 800 هزار و 40 هزار ریال عنوان کرد و گفت: از آنجا که گروهی از بیماران سخت درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 380 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان

مساعدت 380 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان همدان