مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15اقتصادي

کشاورزی حفاظتی بحث اصلی دولت باشد


مکانیزه شدن کشاورزی یا استفاده از وسایل مکانیکی صرفاً با هدف انجام کار بهتر، بیشتر و با هدف افزایش درآمد انجام می گیرد و اگر به افزایش درآمد کشاورز نینجامد، - مکانیزاسیون نیست.

به علت سطح وسیع زیرکشت ارقام مختلف کشاورزی، مکانیزاسیون در ایران و به تبع آن استان همدان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و استفاده از توان و دانش بالا در زمینه مکانیزه شدن کشاورزی ضروری به نظر می رسد.

کارشناس و مسئول مکانیزاسیون شهرستان همدان در حاشیه بازدید خبرنگاران از شرکت ماشین زراعت همدان گفت: استان همدان یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی شامل انواع ادوات است و امیدواریم در بحث نیرو محرکه نیز بتوانیم صاحب نظر شویم.

محمود بهبهانی با اشاره به اینکه همدان جزء پنج استان اول کشور در صنعت کشاورزی است، ادامه داد: همچنان نیاز به توجه مسئولان، مدیران و مدیران عاملان بانک ها در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزی از محدود حوزه هایی است که با وجود تحریم و کرونا نه تنها نیروهایش تعدیل نشد بلکه تشویق هم شدند، اضافه کرد: مجموعه واحدهای تولیدی برای 250 نیروی فعال اشتغالزایی کرده است.

بهبهانی با اشاره به اینکه 8 یا 9 برند تولیدی در استان همدان وجود دارد و علاوه بر تأمین استان در این حوزه به سایر استان ها و برخی از کشورها نیز صادر می شود، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی حفاظتی بحث اصلی دولت باشد

کشاورزی حفاظتی بحث اصلی دولت باشد