مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15اجتماعي

تهران گرم تر می شود


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی گفت:تا پنج روز آینده در در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام هست، امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده را پیش بینی می کنیم.

این کارشناس هواشناسی افزود: در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و ارتفاعات شرقی هرمزگان امروز بعد از ظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت را به همراه خواهد داشت.

گودرزی گفت:روز جمعه در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد و روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و همچمنین شمال استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: از اواخر وقت امروز تا روز جمعه در مناطقی از شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که در برخی از این نقاط نیز سبب خیزش گردو خاک که منجر به کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

ضمن اینکه تا روز جمعه در مناطقی از استان های ایلام خوزستان و بوشهر هم وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی از این نقاط احتمال ریزش گردو خاک و غبار آلود شدن هوا هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران گرم تر می شود

تهران گرم تر می شود