مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

احتمال تعقیب قضایی برخی مدیران اجرایی در ارتباط با قطعی های برق


اگر جمع بندی سازمان بازرسی کل کشور این باشد که برخی مدیران در ارتباط با قطع برق ترک فعل کرده اند، قطعا برخی از مدیران تحت تعقیب قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه آخرین موضع دستگاه قضا در ارتباط با ترک فعل در موضوع قطع برق و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن و برخی کم کاری ها در حوزه تأمین برق مورد نیاز کشور را تشریح کنید، اظهار کرد: این موضوع ترک یکی از مهم ترین مباحث در دوره تحول است، معمولاً مجرمین تحت تعقیب قرار می گرفتند اما در این دوره قوه قضاییه برای افرادی و مدیرانی که ترک فعل کرده اند هم قرار صادر می شود و تحت تعقیب قرار می گیرند.

وی ادامه داد: از نمونه تحت تعقیب قرار گرفتن مدیران می توانم به حادثه سیل شیراز اشاره کنم که در این پرونده حتی برای مدیران متخلف قبلی هم قرار صادر شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: قرار است تا در کنار دادسرای کارکنان دولت یک دادسرا هم تشکیل دهیم برای افرادی که باید به دلیل ترک فعل به جرم آنها رسیدگی شود، با تشکیل این دادسرا قطعاً اقدامات خوبی در زمینه ترک فعل انجام می شود.

سخنگوی قوه قضاییه به بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در موضوع قطع برق اشاره کرد و گفت: پرونده قطع برق به بازرسی کل کشور ارجاع داده شده است، هنوز نتیجه بررسی های این سازمان نهایی نشده است، اگر خروجی این سازمان مسلتزم تعقیب برخی از مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعقیب قضایی برخی مدیران اجرایی در ارتباط با قطعی های برق

احتمال تعقیب قضایی برخی مدیران اجرایی در ارتباط با قطعی های برق