مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

آسمانی شدن جانباز دفاع مقدس در مازندران


جانباز شهید تقی فلاح ولیک چالی جانباز 25 درصد دفاع مقدس سحرگاه امروز بر اثر جراحات ناشی از جانبازی در یکی از بیمارستان های قائم شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اسطوره صبر و مقاومت و الگوی ایثار و مردانگی یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز لشکر خط شکن 25 کربلا تقی(احمدعلی)فلاح ولیکچالی  از شهرستان قائم شهر به خیل شهدا پیوست.

این جانباز شهید سحرگاه 25 خرداد ماه1400 بر اثر جراحات ناشی از جانبازی در یکی از بیمارستان های قائم شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز شهید تقی فلاح  متولد اول خرداد 1346 روستای ولیک چال دودانگه جانباز 25 درصد 30 ماه جبهه در سه عملیات در سال های 65 تا 66 حضور داشتند.

این شهید یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

  وی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر بود.

   رشادت و دلاورمردی این شهید والامقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی های دوران جانبازی از او نامی نیک به یادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ایران اسلامی به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی شدن جانباز دفاع مقدس در مازندران

آسمانی شدن جانباز دفاع مقدس در مازندران