مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

دعوت از گیلانیان برای حضوری آگاهانه و با بصیرت در انتخابات


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای از مردم گیلان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند.

- در متن این بیانیه ای آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت چهار دهه پرافتخار از پیروزی خود مهیای برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شده است تا ملت شریف ایران در پاسداری از یادگار مانای امام خمینی (ره) و عمل به توصیه ولی امر مسلمین آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) یک بار دیگر حماسه ای بی بدیل از جنس حضور آگاهانه و پرشور و شعور داشته و شکوه و عظمت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور جهانیان برساند.

امروز جمهوری اسلامی ایران سربلندتر و سرفرازتر از گذشته با مقاومت و مجاهدت موجب بهت استکبار جهانی و مایه مباهات جهان اسلام شده و با کوتاه کردن دستان پلید و زیاده خواه استکبار و استعمار جهانی و تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به اقتدار، پیشرفت و بالندگی رسیده است.

انتخابات یکی از بابرکت ترین میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است؛ مردم رشید ایران پس از بارها تجربه انتخابات فرمایشی در رژیم ستم شاهی پهلوی، توانستند پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه در انتخابات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از گیلانیان برای حضوری آگاهانه و با بصیرت در انتخابات

دعوت از گیلانیان برای حضوری آگاهانه و با بصیرت در انتخابات