مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15سياسي

رد صلاحیت 2 کاندیدای شورای شهر سیرجان به دلیل انجام تخلفات انتخاباتی


فرماندار سیرجان با اشاره به بحث تخلفات انتخاباتی گفت: هیچ گونه تعارفی با افرادی که دست به تخلفات انتخاباتی بزنند، نخواهیم داشت.

در همین راستا پیشنهاد رد صلاحیت دو نفر از کاندیداهایی که دست به اعمال خلاف قانون و یا نامتعارف زده بودند، - ایسنا/کرمان فرماندار سیرجان با اشاره به بحث تخلفات انتخاباتی گفت: هیچ گونه تعارفی با افرادی که دست به تخلفات انتخاباتی بزنند، نخواهیم داشت.

در همین راستا پیشنهاد رد صلاحیت دو نفر از کاندیداهایی که دست به اعمال خلاف قانون و یا نامتعارف زده بودند، به هیئت نظارت شهرستان داده شد که پس از اعلام موافقت این هیئت، موضوع به هیئت نظارت استانی منعکس شد و آن ها نیز اعلام موافقت کردند.

سهراب بهاءالدینی در دومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات در شهرستان سیرجان اظهار کرد: در شهرستان سیرجان از هر حیث برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با حضور حداکثری آمادگی داریم و امیدواریم مانند انتخابات گذشته، میزان مشارکت مردم شهرستان بالاتر از میانگین کشوری باشد.

وی با اشاره به حضور سه مامور انتظامی در هر شعبه جهت تامین امنیت و برقراری نظم در روز انتخابات اظهار کرد: در شعب حساس تر از نیروهای بیشتری استفاده خواهد شد تا مردم شهرستان در آسودگی خیال بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت 2 کاندیدای شورای شهر سیرجان به دلیل انجام تخلفات انتخاباتی

رد صلاحیت 2 کاندیدای شورای شهر سیرجان به دلیل انجام تخلفات انتخاباتی